آخرین اخبار روز ایران و جهان را در این سایت بخوانید.

اخبار روز ایران و جهان

درخواست سه و نیم میلیاردی «متسو» از پرسپولیس

بازدید : 454 |
درباره : ورزشی , |
تاریخ : چهارشنبه 31 خرداد 1391 زمان : 19:14

اگر رقم مورد درخواست متسو که گفته می‌شود نزدیک به سه و نیم میلیارد تومان است از سوی وی کاهش یابد این مربی هدایت پرسپولیس را به مدت دو فصل برعهده خواهد گرفت...

متسو با ماشین تشریفات باشگاه پرسپولیس به یکی از هتل‌های شمال شهر تهران منتقل شد تا پس از استراحتی کوتاه در هتل محل اقامت با محمد رویانیان ملاقات کند تا شرایط همکاری را به صورت جدی بررسی کند.
خبرنگاران رسانه‌های گروهی که از ورود ناگهانی برنومتسو خبردار شده بودند از فرودگاه تا هتل آزادی مربی فرانسوی را همراهی کردند اما متسو به سفارش مدیر برنامه ایرانی خود به هیچ یک از سوالات خبرنگاران در رابطه با مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ نداد تا مشکلی برای وی به وجود نیاید. مدیران باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص اظهارنظر رسمی انجام نداد تا همه چیز در سکوت کامل خبری انجام شود.
با این وجود منابع آگاه خبری مدعی‌اند احتمال همکاری این مربی فرانسوی با باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد است اما هنوز همکاری دو طرفه قطعی نیست چون رقم پیشنهادی سرمربی موردنظر باشگاه پرسپولیس بیش از رقم مورد نظر مدیریت باشگاه است برای همین مذاکره بر سر رقم قرارداد ادامه دارد.هرچند هنوز متسو مربیگری پرسپولیس را به صورت رسمی نپذیرفته است اما مدیران پرسپولیس برای آگاهی وی از شرایط سخت افزاری باشگاه روز گذشته وی را به محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بردند تا وی امکانات این باشگاه را مشاهده کند تا با اطمینان خاطر بیشتری پاسخ پیشنهاد پرسپولیسی‌ها را بدهد.
البته طرفین این قرارداد هریک برای آشنایی بیشتر نسبت به طرف مقابل جلساتی را به صورت حضوری و غیر حضوری ترتیب دادند تا با آگاهی کامل پای میز مذاکره بنشینند.محمد رویانیان که از مربی فرانسوی شناخت زیادی نداشت، از طریق تماس تلفنی با فرهاد مجیدی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرد و نظر مجیدی را درباره توانمندی‌های متسو جویا شد. در آن سو مرد فرانسوی در حاشیه بازدید از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با علی کریمی دقایقی را به صورت خصوصی گفتگو کرد تا نظر وی را درباره تیم فوتبال پرسپولیس جویا شود.
رفتار طرفین مذاکره کننده پس از تحقیقات مقدماتی نشان می‌داد علاقه برای همکاری نزد وریانیان و متسو بسیار زیاد است اما رقم قرارداد مشکل اصلی بود که گفته می‌شود قرار است طی روزهای آینده پس از مذاکرات نهایی این موضوع برطرف شود تا اگر متسو پیشنهاد مدیرعامل پرسپولیس را پذیرفت به صورت رسمی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را در دست گیرد.
منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی اند اگر رقم مورد درخواست متسو که گفته می‌شود نزدیک به سه و نیم میلیارد تومان است از سوی وی کاهش یابد این مربی هدایت پرسپولیس را به مدت دو فصل برعهده خواهد گرفت اما اگر این اتفاق روی ندهد سایر گزینه‌های مربیگری مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
نکته قابل توجه در این میان اینجاست که مسوولان باشگاه پرسپولیس در جریان مذاکرات خود به دو نکته توجه ویژه‌ای کرده اند نخست این که تا زمانی که به صورت رسمی با دنیزلی فسخ نکردند قولی به متسو ندهند از طرفی به گزینه فرانسوی اعلام شده یک گزینه ایرانی(شما بخوانید علی دایی) مدنظر مسوولان باشگاه پرسپولیس است که اگر وی رقم درخواستی خود را کاهش ندهد این مربی شانس زیادی برای مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس دارد!



برچسب ها : متسو , سرمربي , پرسپوليس , فصل , باشگاه , تيم , فوتبال ,
نویسنده : مدیر | نظرات (0)

اخبار مرتبط

آخرین خبرها

اسامی داوران هفته نخست لیگ برتر اعلام شد
حمله بی‌سابقه پروین به وزیر
طرح تشکیل استان آذربایجان مرزی
حسین فریدون پنجم شهریور محاکمه می شود
هانیه توسلی هم در تلویزیون ممنوع شد
تلاش بغداد برای کاهش تنش تهران لندن
اتحادیه املاک کرج: خانه ارزان شد اما اجاره پایین نیامد
قلعه نویی: اگر فحاشی 100 هزار نفر خوب است آن را به حسن زاده تقدیم می کنم
دروازه بان برزیلی برای حضور در تیم گیتی پسند وارد ایران شد
دزدی هنگفت از جنیفرلوپز
احتمال صدور حکم سه سال حبس برای نجفی
بویینگ 80 فروند هواپیما به ایران می‌فروشد
دوقلوهای داعشی مادر خود را سر بریدند!
واکنش‌ ها به نتایج همه پرسی در انگلیس
رقم کمک هزینه مسکن نمایندگان مجلس
سود وام مسکن کاهش یافت
راز قتل بازیکن سایپا
شبکه "من و تو" جای سالار عقیلی نیست!
مذاکره هوایی ایران و آمریکا کلید خورد
قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار+ جدول
کاهش 100 هزار تا 6 میلیونی قیمت خودرو
حضور ناو جنگی ائتلاف دریایی خلیج عدن در ۵ مایلی کشتی «ایران شاهد»
تولید یک هواپیمای جدید 70 نفره در ایران
قیمت دیپلم و لیسانس و دکترا در بازار آزاد!
شش دلیل برای خوردن شکلات تلخ
خواهرزاده فردین در سریال درحاشیه+ تصاویر
چهار باور غلط درباره دویدن
اوباما: ایران بایدبخشی‌از راه‌ حل‌ یمن باشد
ادامه روند کاهشی قیمت اوراق مسکن
ابوبکر البغدادی زخمی شده است؟

ارسال نظر برای این خبر


کد امنیتی رفرش